صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های گاز استانی  


  چاپ        ارسال به دوست

مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد:

ارائه 100 هزار خدمت به شهروندان از طریق سامانه امداد 194

مدیر بهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: در 9 ماهه نخست امسال، 100 هزار و 500 خدمت از طریق سامانه امداد 194 به هم استانی های گرامی ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری با اعلام این خبر اظهار کرد: از این آمار، 76875 تماس عادی، 19577 تماس فوری، 3157 خیلی فوری و 859 مورد یعنی کمتر از یک درصد پیام اضطراری بود.
وی افزود: میزان پیام های اضطراری امسال در مدت مشابه با سال 97، 50 درصد کاهش داشته که دلیل آن کنترل و دقت بیشتر در تشخیص و نحوه انتقال پیام به امداد مناطق است.
افتخاری گفت: مطابق تقسیم بندی انجام شده در حوزه بهره برداری، پیام های عادی شامل افت فشار، قطع معمولی، صدای کنتور و رگولاتور و پیام های فوری شامل استعلام سازمانها برای حفاری، نشتی شبکه گاز و موارد ناایمن می شود. همچنین نشت مشکوک زمینی و نشت از تاسیسات با طبقه بندی خیلی فوری و در نهایت حوادث شبکه، انشعاب، کنتور و رگولاتور، انفجار، آتش سوزی و گازگرفتگی در دسته بندی پیام های اضطراری قرار می گیرد.
این مقام مسئول افزود: کلیه تماس های شهروندان با سامانه امداد 194 مطابق با زمان بندی اعلام شده مورد بررسی قرار می‌گیرد. برخی از مشکلات و سوالات در مرحله اول با راهنمایی اپراتور به صورت شفاهی پاسخ داده شده و در برخی از موارد که نیاز به اعزام نیروهای امدادی در محل حادثه است، اطلاعات مشترک یا متقاضی به اداره گاز منطقه مربوطه ارسال می شود. به دنبال ارسال این پیام، نیروهای امدادی موظف به مراجعه به محل در زمان مشخص و رفع مشکل هستند.
مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: شهروندان محترم می توانند به صورت شبانه روزي با سامانه گويا و مكانيزه 194 تماس گرفته و موضوعات و مسائل مرتبط با گاز طبیعی را بیان کنند.
خراسان رضوی پس از استان تهران بزرگ بیشترین تعداد مشترک گاز کشور را دارد.


١٤:٢٣ - 1398/10/09    /    شماره : ٧٧٧٩    /    تعداد نمایش : ٥٩٤



خروج




تصاویر منتخب