صفحه اصلی > خبرها > آرشیو اخبار شرکت های ستادی 


  چاپ        ارسال به دوست

امکان "گفتگوی زنده" به درگاه اینترنتی شرکت گاز خراسان رضوی افزوده شد

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی از افزون گزینه گفتگوی زنده به درگاه اینترنتی این شرکت به آدرس www.nigc-khrz.ir با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزه پاسخگویی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن خیراندیش با اعلام این مطلب گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و ارتقای سرعت پاسخگویی به سوالات، امکان گفتگوی زنده(چت آنلاین) از طریق مراجعه شهروندان به درگاه اینترنتی فراهم شده است.
وی افزود: شهروندان محترم می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت گاز خراسان رضوی به آدرس www.nigc-khrz.ir و انتخاب گزینه پشتیبان آنلاین به صورت زنده و مستقیم موضوعات و مسائل مرتبط با حوزه گاز طبیعی را با کارشناسان این شرکت درمیان بگذارند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان با اشاره به ارائه بخش عمده ای از خدمات شرکت گاز به صورت غیرحضوری و در بستر الکترونیکی افزود: ارائه خدمات فوری، پاسخگویی همزمان به چند مشترک، نظرسنجی مکتوب و سنجش رضایتمندی مشتریان از مزایایی اجرای این طرح می باشد. خیراندیش خاطرنشان کرد: سامانه های تلفنی 37074 و 1894 و شماره پیامک 100037074 نیز به عنوان پل ارتباطی شهروندان با شرکت گاز خراسان رضوی آماده ثبت انتقادات و پیشنهادات شهروندان است.
خراسان رضوی با دو میلیون و 379 هزار مشترک پس از استان تهران بزرگ بیشترین تعداد مشترک گاز طبیعی کشور را دارد.


١١:٤١ - 1399/03/31    /    شماره : ١٠٣٢٨    /    تعداد نمایش : ٢٢٩



خروج




تصاویر منتخب