صفحه اصلی > خبرها 


نسخه چاپي

پاسخگویی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی به مردم از طریق سامد

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی برای دومین بار طی سال جاری در مرکز سامانه ارتباطات مردمی دولت(سامد) حاضر شد و به سوالات و درخواستهای تلفنی مشترکین گاز طبیعی و شهروندان این استان پاسخ داد.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی برای دومین بار طی سال جاری در مرکز سامانه ارتباطات مردمی دولت(سامد) حاضر شد و به سوالات و درخواستهای تلفنی مشترکین گاز طبیعی و شهروندان این استان پاسخ داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، حسن افتخاری صبح امروز چهارشنبه ششم شهریورماه 99 در پاسخ به تماس تلفنی تعدادی از شهروندان، مسائل و موضوعاتی همانند گازرسانی به تعدادی از روستاهای باقی مانده استان، درخواست توسعه شبکه در مناطق خارج از بافت هادی روستایی، تقاضای تقسیط در پرداخت گازبهای صنایع و پیشنهادات و انتقادات را مورد بحث و بررسی قرار دارد و متناسب با تقاضاهای مطرح شده توضیحات و راهنمایی لازم را به شهروندان ارائه کرد. افتخاری در بخشی از این تماس ها خدمت به مردم را افتخار کارکنان شرکت گاز عنوان کرد و گفت: تمام تلاش کارکنان متعهد و تخصص شرکت گاز استفاده از ظرفیت قانونی برای خدمت رسانی بهتر به مردم است. گفتنی است؛ سامد، سامانه تلفنی ارتباطات مردم و دولت به شماره 111 است و شهروندان می توانند از طریق آن مسایل و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق كد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری كنند.

  • تاریخ درج خبر :
  • 1399/06/05 - ١١:٤١
  • تاریخ بروز رسانی خبر :
  • تعداد بازدید خبر :
  • 888
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




تصاویر منتخب